BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

kronologi...lahirnya nur iman qalesya...31/8/09

hari ni genap usia iman 2 minggu..rase macam tak percaya je yg aku dah ada anak..hehehe...hello! umur dah 27..mmg dah patut ada anak pun!hahaha..umur je yg 27...tapi aku still rase cam 17 taun..sweet seventeen....

baru arini aku ada kekuatan nak menulis blog...plus..iman pun dah makin jadik budak baik..pas mandi..minum susu..tido..huhu...sonang bonar nak membela budak iman ni..doa aku..moga sampai bebila dia mudah dijaga dan dibentuk.AMIN.

memandangkan tatau nak wat ape...aku pun teringin nak menulis kronologi aku lahirkan iman..cam org lain wat dlm blog diorg ;=p

kisah bermula pada 31 ogos 2009 pukul 1.00 pagi.....

aku punye perut dah rase lain macam dah memulasnya...nak kata nak uk'uk'..dah berkali2 g toilet..takda ape la plak nak membuang....tido pulak dah sure2 tak lena...sejak seminggu lepas....
last2 aku kejut ajai...dgn mamainye..dia tanye...

"nape?sakit ke?sakit kat mane?" - sabar aje la...dah nama pregnant..sure2la sakit kat perut..takkan sakit kepala pulak kot...fuhhh...sabar2....

" sakit perutla..." keras je jawapan aku.aku dok mengerang sakit..dia bleh sedap2 tido

"owh...dah tu..nak g hospital?". tanye ajai g sambil dok tenyeh2 mata.

" dah tu?nak g tesco?". sempat gak aku wat lawak spastik jam 1 pagi...lagi mau tanye.

"jomla siap g spital". ajai dah mula bengkek ngan aku.huhuhu...

"tanak!sakit sikit jek..takda tanda nak bersalin pun.org tanak tido spital".

"tanak tido spital,tido kat umah ni elok2.."menitik air mata aku...sedih woo....kite sakit2 org cakap gitu....

last2 kul 3.00 pagi.......aku berangkat gak ke spital sg buloh.mak ngan ayah aku dah wat gaya cam aku dah tak balik umah dah pastu....padahal aku dgn muka selamba nye cakap...

" tak da pa la...jap g orang balik la ni...saje g cek jek...".


tak ada apa?huhu....kesudahnya..aku kena tahan kat spital....jap g aku sambung citer..bb iman dok bersilat pulak.nak susu kot...

0 comments: